selena624

sharj

[RB:Blog_And_Post_Title]


عضویت / ورود
نام کاربري :
رمز عبور :
خبرنامه

تبلیغات
نیلو بلاگ

باربیکیو چیست ؟ | باربیکیو | قیمت باربیکیو | باربیکیو آجری | باربیکیو سنگی

باربیکیو چیست ؟ ، در میان هنرهای مختلف ، آشپزی جزو هنرهایی است که مورد استقبال اکثر افراد قرار می گیرد. افراد علاقمند به این هنر، روش های مختلفی از پخت را تجربه می کنند و کسانی که علاقمند به تهیه و پخت غذاها به روش های سالم هستند، شیوه ی کباب کردن و گریل (قرار دادن گوشت به صورت مستقیم روی آتش) را انتخاب می کنند. یکی از وسایل بسیار مناسبی که برای این کار پیشنهاد می شود، باربیکیو است که در آن مواد غذایی با حرارت کم و با طعم دودی آماده می شوند.

معنای واژه ی باربیکیو

باربیکیو در زبان  انگلیسی به صورت  Barbecue ,barbeque ,Bar-B-Q یا BBQ  نوشته می شود و معادل فارسی آن پخته شدن گوشت در دمای کم و به تدریج است. در این روش گوشت و یا هر ماده ی غذایی دیگری را به سیخ در می آورند و آن را روی ذغال قرار می دهند، روش دیگر استفاده از میله های برقی است. همچنین برای به دست آوردن طعم لذیذ و خوشمزه تر لازم است که گوشت را قبل از روی حرارت قرار دادن، در آبلیمو قرار داد.

انواع باربیکیو

باربیکیو را با توجه به شرایط مختلف محیط زندگی مان می توان انتخاب کرد و در ادامه قصد آشنا کردن شما با انواع باربیکیورا داریم.

باربیکیوِ ذغالی:  

 باربیکیو ذغالی ، در این روش پخت با حرارت ذغال انجام می شود و به سبب پخت آرام غذا دارای طعم ذغالی می شود. باربیکیو ذغالی طرفداران بسیاری دارد و همچنین نیاز به جمع آوری و پاکسازی خاکستر دارد، ولی به دلیل قیمت پایین باربیکیو ذغالی مورد توجه بسیاری از خریداران باربیکیو است.

باربیکیوِ گازی :

باربیکیو گازی ، این نوع باربیکیو با گاز شهری کار می کند و علاوه بر خطرات کمتر نسبت به باربیکیوِ ذغالی، دارد. زمان پخت غذا در باربیکیو گازی سریع تر است. باربیکیو های گازی در جنس های باربیکو سنگی، باربیکیو آجری، باربیکیو چدنی و استیل در بازار عرضه می شوند. قیمت باربیکیو گازی کمی بالاست . باربیکیو گازی به نظافت زیادی احتیاج ندارد.

باربیکیوِ برقی : 

باربیکیوِ برقی از لحاظ کارکرد مشابه مدل گازی آن می باشد که در آن غذا سریع پخته می شود، خطر چندانی ندارد و همچنین نیاز به نظافت خاصی هم ندارد.

باربیکیوِ پایه دار : 

باربیکیو های پایه دار در بیشتر موارد در فضای باز استفاده می شوند و از مزیت های آن می توان به قابلیت جابجایی اش اشاره کرد، همچنین ارتفاع و پایه های آن قابلیت تنظیم دارند، به صورتی که امکان آشپزی ایستاده را برای شما فراهم می کند.

 باربیکیوِ رومیزی :

جنس این نوع باربیکیو اغلب چدن یا استیل است و مانند باربیکیوِ پایه دار قابلیت جابجایی دارد.

 مزیت باربیکیو

از مزیت ها و نکات قابل توجه ضمن خرید باربیکیو و نوع آن، می توان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

• سریع بودن زمان پخت در دستگاه باربیکیو و خشک نشدن گوشت برخلاف روش گریل که در آن گوشت خشک می شود .

• یکی از مسائل مهم در آشپزی طعم غذا است، برای مثال طعم دودی و ذغالی در باربیکیوی ذغالی حاصل می شود و در نوع گازی و برقی آن به دست نمی آید.

• باربیکیو با امکان داشتن فن ، هود و دریچه های هوارسان پرطرفدار است و از لحاظ ایمنی مورد اطمینان است.

• باربیکیو دارای سیستم قطع خودکار می باشدو امکان برنامه ریزی برای سایر کارهایتان را برای شما فراهم می کند.

• یکی دیگر از مهمترین ویژگی های باربیکیو گازی، تنظیم حرارت آن است.

شرکت های تولید کننده ی باربیکیو:

همانطور که پیش از این گفته شد، باربیکیو انواع مختلفی دارد و به دلیل استقبال گسترده مردم از باربیکیو ها باعث شد تا شرکت های داخلی و خارجی برای تولید این کالا وارد رقابت شوند و هر کدام از این شرکت ها می کوشند تا بتوانند امکانات بیشتری را به این کالا اضافه کنند و در نتیجۀ آن شاهد تاثیر مثبتی در ذهن مصرف کنندگانشان باشند و در پی آن به سودآوری بیشتری دست یابند.

معروف ترین برندها و شرکت های ایرانی تولید منقل های خانگی پارس خزر، راد سیستم، مه پویا و … و از معروف ترین برندها و شرکت های خارجی می توان به تفال، بلک اند دکر، فوکوس، کولمن ، مولینکس، هاردستون ، ناپولئون و برویل کینگ اشاره کرد.

باربیکیوها در قیمت های مختلفی عرضۀ بازار می شوند. قیمت باربیکیو با توجه به امکانات و انواع آن ها متغیر است.

قیمت باربیکیو ذغالی نسبت به دیگر باربیکیو ها پایین تر است و به دلیل روش پخت سنتی و طمع مطلوب آن طرفداران بسیاری دارد. در باربیکیو های گازی پخت غذا بسیار سریع صورت می گیرد و امکانات آن نسبت به باربیکیو ذغالی بیشتر است و داشتن همین امکانات باعث می شود تا قیمت باربیکیوِ گازی نسبت به باربیکیوی ذغالی بیشتر باشد. همان طور که می دانید در بسیاری از کالاها نوع برند آن و تولید کنندۀ ایرانی و خارجی بودن آن در قیمت گذاری موثر  است و برندهای  شناخته شده و باکیفیت بهتر قیمت را به صورت قابل توجهی تحت تاثیر  قرار می دهند. 

 

نتیجه :

 باربیکیو یکی از دستگاه هایی است که امکان پختن مواد غذایی را به صورت سریع، کبابی و با روش مخصوص به خود در اختیار ما قرار می دهد و در انواع مختلفی از لحاظ ساختار و قیمت به بازار عرضه شده اند که به بررسی آن ها در این مطلب پرداختیم . اینک پیشنهاد ما به شما  این است که اگر طعم دودی غذا برایتان مهم است از باربیکیوِ ذغالی را تهیه کنید که  دارای قیمتی پایین تر نسبت به  انواع دیگر باربیکیوها است.

 منبع : arianafire.com 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 287
برچسب ها : باربیکیو " ساخت باربیکیو " باربیکیو آجری " باربیکیو ذغالی" باربیکیو گازی" قیمت باربیکیو "باربیکیو دیواری,
تاريخ : پنجشنبه 15 آذر 1397 | 20:16 | نویسنده : selen |

رییس جمهور سابق جورج H.W. بوش در هفته آینده در کاپیتول ایالات متحده دروغ می گوید، به عموم مردم آمریکا فرصتی می دهد تا به 41 نفر از رئیس جمهور برود و بعد از ظهر روز چهارشنبه در کلیسای جامع واشنگتن، مراسم خاکسپاری دولت را تحویل بگیرند تا قبل از بازگشت به هوستون برای دفن.

بر اساس بیانیه ای که شب گذشته توسط مقامات فدرال منتشر شد، بقایای بوش از ناحیه الینگتون در هوستون به ایستگاه نظامی مرکزی اندروس در مریلند منتقل خواهد شد.

مردم می توانند از ساعت 7:30 صبح به بوش احترام بگذارند. روز چهارشنبه روز دوشنبه تا 7 صبح در واشنگتن در Capitol Rotunda ایالات متحده برگزار می شود.

مراسم خاکسپاری ایالت در کلیسای جامع ملی واشنگتن برگزار می شود که از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه آغاز می شود.

سپس بقایای اواخر رئیس جمهور در روز چهارشنبه بعد از ظهر به هوستون بازگشت. خدمات مراسم تشییع جنازه در کلیسای اسقفی سنت مارتین در هوستون، از ساعت 10 صبح محلی شروع می شود.


در روز پنج شنبه، صندلی رئيس جمهور با قطار به کالج ایستگاه، تگزاس، همراه با اعضای خانواده و دوستان نزدیک بوش خواهد شد. مراسم تشییع جنازه پس از آن در جورج بوش به سوی مجموعه کتابخانه بوش سفر خواهد کرد.

بوش در روز پنج شنبه در یک طرح خانواده در پشت جورج H.W. مقامات دانشگاهی در بیانیه ای در روز شنبه گفتند که کتابخانه و موزه ریاست جمهوری بوش در دانشگاه تگزاس A & M، همراه با همسر و بانوی اول سابق، باربارا و دختر رابین.

باربارا بوش در سن 92 سالگی در آوریل فوت کرد. رابین در سال 1953 در 3 سالگی فوت کرد.

پرزیدنت دونالد ترومپ و بانوی اول ملانیا همچنین اعلام کردند که در مراسم خاکسپاری بوش در کلیسای جامع مسیحی حضور خواهند داشت. ترامپ گفت، روز چهارشنبه روز ملی عزاداری اعلام خواهد شد. ترامپ یک دستورالعمل اجرایی را در اختیار سازمانها و ادارات فدرال برای بستن روز چهارشنبه به عنوان علامت احترام برای بوش، امضا کرد.

ترامپ گفت: "او یک مرد بسیار خوب بود و در سن 94 سالگی شب جمعه در هوستون فوت کرد." او زندگی کامل و زندگی بسیار نمونه را رهبری کرد. "

ترامپ گفت که با سخنرانی روز جمعه رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش سخنرانی کرد و ابراز همدردی کرد.

تامپ در اظهارات مختصر در گردهمایی G-20 در آرژانتین، ستایش سابق رئیس جمهور او را با او در حالی که در دفتر مقابله. ترامپ گفت او یک کنفرانس مطبوعاتی را بدون احترام به خانواده بوش برنامه ریزی کرده است.

تامپ گفت: یک هواپیما که به عنوان نیروی هوایی اول استفاده می شود، صندوق بوش را از هوستون به واشنگتن برای خدمات یادبود حمل می کند.

ناوگان هواپیما رئیس جمهور در گذشته برای این منظور استفاده شده است. یک هواپیما که به عنوان نیروی هوایی یک خدمت می کند، حامل رییس جمهور سابق ریونال ریگان به واشنگتن بود. هواپیما برای پرواز به معاون رئیس جمهور اخیرا صندلی Sen. جان مک کین به شهر برای خدمات ارائه شده است.

بیشتر: جورج H.W. بوش در روز عزاداری به یاد میآید. این چیست؟

بیشتر: به همین دلیل است که مایک پانزر به نام جورج H.W. بوش به عنوان الگوی خود برای کار شماره 2

ترامپ گفت: "نیروی هوایی یکی از خود و گروهی از مردم ما را به واشنگتن می برد" در جلسه شنبه شب با رئیس جمهور چین، جیانگینگ گفت. "پس از آن تنظیم مجدد خواهد شد و به هوستون فرستاده خواهد شد تا صندوق پرزیدنت بوش را انتخاب کند و به واشنگتن فرستاده می شود."

Trump آن را "یک ادای احترام ویژه است که او سزاوار است" نامیده می شود.

مراسم تشییع جنازه دولت برای 41 رئیس جمهور، که مرگ وی از سراسر جهان و در سراسر حوالی سیاسی به وقوع پیوسته است، اولین مراسم تظاهرات ریاست جمهوری خواهد بود زیرا جرالد فورد در سال 2006 درگذشت.

مرگ بوش، ماهها پس از گذشت همسرش 73 ساله، باربارا است. بانوی اول سابق در ماه آوریل فوت کرد. خدمات یادبود آن در هوستون، صدها هزار نفر از رؤسای جمهور گذشته و صاحبان پیتزای، به سران دولت و مورخان را جلب کرد. تروپ به طور قابل ملاحظه ای غایب بود، که دعوت نامه "بی احترامی" برای بوش را رد کرد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 265
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 12:13 | نویسنده : selen |

آمریکای لاتین به مدت طولانی در خط مقدم صنعت انرژی بوده است. در قرن بیستم، شرکت های نفتی بریتانیا، کارهای بزرگی انجام دادند و پتانسیل هیدروکربنی عظیم در مکان هایی مانند مکزیک و ونزوئلا را نداشتند. و اکنون در قرن بیست و یکم، ثروت های تجدید پذیر خود را برای یک بار دیگر پاداش های سرمایه گذاران بین المللی را تعیین می کند. اخیرا مجلس شورای ملی، یک مجلس تجدید پذیر را برگزار کرد، جایی که گونزالو د کاسترو، مدیر ارشد بانک توسعه آمریکای لاتین، CAF، به پتانسیل انرژی پاک منطقه نگاه کرد.

کاسترو یادآور اولین رویداد مثبت آن است که وضعیت اقتصادی و اقتصادی آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی به دنبال آن هستند. به نظر می رسد رشد اقتصادی در جهان به 3.9٪ رسیده است، در حالی که انتظار می رود در سال 2019، 2.8٪ در آمریکای لاتین رشد کند. این رشد در مقایسه با سقوط 0.6٪ در سال 2016 است. پس زمینه اقتصادی به این دلیل است که انقلاب انرژی پاک آمریکای لاتین پرداخت می شود برای ترکیبی از دولت های منطقه ای، شرکت ها و سرمایه گذاران بین المللی - و این امکان پذیر است که پول نقد زمانی که رشد جامد است. در همین حال رشد اقتصادی در آمریکای لاتین، افزایش تقاضای انرژی را افزایش می دهد که برآورد CAF بین سال های 2017 تا سال 2030 79 درصد افزایش خواهد یافت. همچنین به این معنی است که مانع از ورود ونزوئلا به تورم در سراسر منطقه تحت کنترل است. در حال حاضر در 4.1٪، تورم پایین به طور کلی به معنی نرخ بهره پایین تر است که باعث می شود پروژه های مالی را به صورت محلی آسان تر کند.

عکس فوری انرژی امروز
چیزی که برای گذار به انرژی های تجدید پذیر آمریکای لاتین خوب است، این است که در حال حاضر برخی از موفقیت ها در این زمینه به دست آمده است. قدرت هیدرولیکی 54٪ از منبع انرژی منطقه را دربرمی گیرد، در مقایسه با فقط 16٪ در سایر نقاط جهان. همچنین از فن آوری های جدید تجدید پذیر - باد، خورشیدی و زمین گرمایی - که 8 درصد از ماتریس برق در آمریکای لاتین را تشکیل می دهد در مقایسه با رقم 6 درصد جهانی، بهتر عمل می کند.

آمریکای لاتین در حال حاضر از زغال سنگ بسیار کمتر از سایر مناطق جهان استفاده می کند. این احتمالا به این دلیل است که این کالایی نیست که در آمریکای لاتین فراوان باشد، در حالی که این منطقه تنها 1.2٪ از منابع جهانی را دارد. اما این خبر خوب است؛ زیرا به این معنی نیست که منطقه مجبور به ترک اعتیاد به زغالسنگی نیست، بلکه بدترین منبع برق، بلکه یکی از ارزان ترین و قابل اطمینان ترین است که برای سایر بازارهای نوظهور بسیار دشوار است.

حتی اخبار بد برای آمریکای لاتین برای سرمایه گذاران مثبت است. در حال حاضر نفت خام بیشتر از هر منطقه دیگری در خاورمیانه استفاده می کند. مجددا این امر منطقی است زیرا آمریکای لاتین تقریبا 20٪ از عرضه جهان را در اختیار دارد. اما این یک فرصت عالی برای منابع فزاینده انرژی های تجدید پذیر برای جایگزینی نیروگاه های سوخت رسانی نفت است.

پتانسیل کجاست؟
در دهه 1920 و 1930 شرکت نفت بریتانیا در مکزیک و ونزوئلا نقشی مهم در پیشبرد رونق نفت ایفا کرد که در نهایت منجر به کشفیات در سراسر منطقه شد. آنها اکنون فرصتی برای انجام یک کار مشابه در انرژی تجدید پذیر دارند، جایی که این جایزه همان قدر بزرگ است. پتانسیل انرژی خورشیدی آمریکای لاتین 545050 تراتوات ساعت در سال (TWh / سال) است. برای ارائه برخی مقررات، این انرژی کافی برای عرضه 36 درصدی تقاضای برق سالانه آمریکای لاتین است.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 298
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 12:06 | نویسنده : selen |

چرخ ها تا ساعت 6 صبح: این تنها قاعده من برای سوارکاری دوچرخه سواری جمعه من است. بهانه ای نیست.

من با یک خدمه از بچه های با تکنولوژی بالا از سامسونگ، اینتل، فیس بوک و دیگر شرکت های منطقه خلیج، برای یک حلقه ساعتی در اطراف هیل سنت جوزف در نزدیکی لوس گاتوس سوار شدم. ما مدتها از ساعت 6:05 بیدار شده ایم، بنابراین اگر شما در آنجا نیستید، شما پشت سر گذاشتهاید! هیچ انتظاری برای کسی وجود ندارد - حتی اگر شما CTO Walmart هستید. ما همه باید برای جمعه ها کار کنیم، و ما می خواهیم سوار ما شویم.

مرتبط: چگونه یک سفر دوچرخه در سراسر نیوزیلند به این کارآفرین کمک کرد رویای او را تحقق بخشید

من بیش از 20 سال در حال دوچرخه سواری در کوهستان هستم. من در مورگان هیل، یک شهر کوچک 10 کیلومتری جنوب سان خوزه بزرگ شدم، بین کوه های سانتا کروز و غرب و کوه های دیابلو را به شرق وصل کردم. بنابراین کوهستان دوچرخه سواری طبیعت دوم است: به نظر می رسد که در مورگان هیل، هر کس تنها یک قطار - نوعی از عهد عبور می کند.

(این کمک می کند که مورگان هیل همچنین دفتر مرکزی موسسه تخصصی، نام تجاری دوچرخه سواری که در حال حاضر در سطح بین المللی تولید می شود، است.)

عشق من به کوه دوچرخه سواری با شور و اشتیاق من برای کار ادغام شد.
دوچرخه سواری کوهستانی بخش مهمی از این است که من هستم، اما همیشه اینطور نیست. وقتی کار را تمام شد، چند سال از وقت ورزش صرف کردم، و من به شدت بدنم را نادیده گرفتم. من می توانم روز دقیق را دقیقا مشخص کنم که تصمیم گرفتم به آن بازگردم. من در رویداد رهبری eBay در سانتا کروز بودم.

یک روز صبح، حدود نیمی از اعضای تیم قبل از شروع به جنگل زدند. من یک ورزشکار کالج بودم، بنابراین فکر کردم، "این چقدر سخت است؟" این خیلی سخت نیست، اما مهم نیست؛ در عرض چند دقیقه فکر کردم قصد دارم بمیرم به معنای واقعی کلمه مرگ من از گروه عقب رفتم، بر روی یک چوب درخت نشستم و منتظرش بودم.

یکی از آن بچه ها، اواخر، باب هبلر عالی، که یک سه نفره بود و به بهترین شکل هرکسی که در گروه بود، فرار کرد و منتظر من بود. او مرا تشویق کرد تا نیم مایل دیگر را قبل از پیادهروی با من بجای راه رفتن برگرداند. این لحظه بود

من دوباره سوار (و در حال اجرا) شروع کردم، و Hebeler و من دوست شدند و از آن لحظه مهربانی بود که من برای "زندگی" و "کار" ارزشمند "بهترین تجربه" را آموختم: قوی ترین مرد در تیم همیشه باید به ضعیف ترین کمک کند - این فرد را بلند کند و به بهبود او کمک کند. این یک درس زندگی است که همیشه همیشه نزدیک میشوم.

در سالهای پس از آن، من به توافق بسیار خوبی بین مراقبت از کسب و کار و مراقبت از بدنم دست یافتم. کار هنوز خیلی سخت است و من خیلی سفر می کنم؛ اما آیا من در بنتونویل، آرک، و یا بنگلور، هند هستم، هنوز هم دوست دارم یک سفر سریع را برای قلب انجام دهم، بلکه تمرکز ذهنم را نیز دارم. و، باور کنید یا نه، من بسیاری از درس های زندگی دیگر را از زینم آموخته ام. اینجا اند:

1. دنباله در مقابل شماست.
نگاهی به آنچه در پیش رو داریم، در دوچرخه سواری دوچرخه سواری و کوهستانی بسیار مهم است. بسیاری از مدیران در فعالیت های روزمره مدیریت یک شرکت بسیار دچار مشکل می شوند تا تغییراتی را که در کسب و کار، بازار، صنعت و در مورد تکنولوژی من رخ داده است ببینند و از این رو آنها را متعجب می کنند.

نظرسنجی اخیر نظرسنجی کسب و کار هاروارد از 270 مدیرعامل شرکت کننده نشان داد 42 نفر از آنها معتقد بودند که ناتوانی در عملکرد سیگنال های مهم در آینده از تجارت، بزرگترین مانع نوآوری در شرکت های بزرگ است.


در این مقاله اظهار داشت: "بیش از حد بسیاری از شرکت ها انتظار دارند که سالانه بیرون از استراتژی خارج از محل قرار بگیرند تا به تغییرات پویایی بازار خود برسند." من می توانم به این موضوع اشاره کنم: در دوچرخه کوهی، فقط شما، دوچرخه و پیاده روی وجود دارد؛ و تفاوت بین موفقیت های هیجان انگیز و یک نشت بالقوه تند و زننده به تجربه و تصميم گيري تقسيم دوم منجر می شود.

اما در کسب و کار چنین شگفتی هایی وجود نخواهد داشت اگر شما: الف) افراد مناسب در زمین، دائما به جلو و ارائه بازخورد، به طوری که بتوانید بهترین تصمیمات استراتژیک را انتخاب کنید؛ و ب) فرآیندهای حقوقی، فناوری و فرهنگ سازمانی به سرعت واکنش نشان می دهند و تغییرات را اعمال می کنند.

2. با استفاده از خطوط خشن، متعادل و انعطاف پذیر باشید.
سواری دوچرخه سواری در آخر هفته گروه ما سوار شدن طولانی تر است و ما را بیشتر در کنار هم می گذرانند: ساراگوتا گپ دنباله، Trail Flight Trail Demo Forest Soquel و اطراف دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز.

مرتبط: ریچارد برانسون وبلاگ درباره تصادف دوچرخه نزدیکی مرگ او

ما اغلب قطره ها و گوشه ها را روی زمین ناهموار می بینیم که ما هم نمی دانیم. همچنین در مورد دوچرخه سواری نیز درس وجود دارد: هنگامی که شما از طریق سرزمین ناشناخته سوار می شوید، کلید نگه داشتن وزن خود را بر روی دوچرخه و پای خود را روی پدال نگه دارید. به این ترتیب، اگر شما برخی از تکه های خشن را تجربه کرده اید، به احتمال زیاد کنترل کمتری خواهید داشت.

پیدا کردن تعادل خود را در کسب و کار به همان اندازه مهم است که شما با برخی از دست انداز غیر منتظره مواجه است. کلید مهم این است که در مورد توانایی های خود اطمینان داشته باشید و با توجه به آنچه که زمین به شما می دهد، رول کنید. هرگز سفت و محکم نکنید. به زودی به اندازه کافی، شما ممکن است متوجه شوید که پیش از این مسیر مشابهی را طی کرده اید و به یاد خواهید آورد که چگونه آن را فتح کردی.

3. با بهترین دنده (و افراد) خود را محاصره کنید.
برای چندین دهه، همان Rockhopper تخصصی را که کالجم را خریدم، راندیم. هرگز به من اجازه ندهید تا زمانی که با بچه هایی که بسیار بهتر از من بودند شروع به سوار شدن و مجهز شدن کردم. به اندازه کافی، می گویم، روش دردناکی را که دنده ها مهم است آموختم. همین امر برای کسب و کار نیز کاربرد دارد: تکنولوژی که شما استفاده می کنید، می تواند قدرت خود را به سازمان یا توانایی های آن محدود کند، بنابراین شما می خواهید بهترین ها را داشته باشید.

البته، شرکت های بی شماری، از فناوری قطع شده توسط سازمان های فناوری اطلاعات توسط مدل SaaS، به شرکت هایی مانند Netflix تغییر یافته اند که مدل های تجاری را تغییر داده اند، با استفاده از تکنولوژی جدید. در Walmart، ما شاهد ده ها نمونه از فرآیندهای کسب و کار طولانی مدت است که می تواند به طور چشمگیری ارتقاء یافته و به طور موثر با یادگیری ماشین جایگزین شود.

بنابراین، در چشم انداز خود در کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید: اطمینان حاصل کنید که با یادگیری مادام العمر خود ادامه دهید و به شدت از آنچه که در اطراف شما اتفاق می افتد آگاه شوید.

به همین ترتیب، با بهترین و درخشان ترین مردم خود را در اطراف خود می بینید به این معنی است که شما دائما یکی دیگر را برای انجام کار بهتر و دستیابی به بیشتر تلاش می کنید. هنگامی که همه در تیم خود به چالش کشیدن و حمایت از هر کس دیگری، کسب و کار می تواند چیزهای شگفت انگیز انجام دهد.

4. به سختی فشار دهید - حتی زمانی که هیچکس تماشا نمی کند.
هنگامی که من روی یک پیاده روی تند و تیز مشغول می شوم و مسیر سادهتری پیدا می کنم، طبیعت انسانی من را مجبور می کند آن را بگیرد، اما من هرگز انجام نمی دهم. من در طول سال ها آموخته ام که نمی توانید کلید های میانبر در زندگی یا کسب و کار را بیابید و نتایج عالی را انتظار داشته باشید.

هر کس با عالم آشنا است: "یکپارچگی چیزی است که شما انجام می دهید زمانی که هیچ کس تماشا نمی کند" - این یک کیفیت بحرانی از بهترین رهبران کسب و کار است. در واقع، یکپارچگی یکی از ویژگی های رهبری برتر است، طبق گفته The Economist Executive Education Navigator blog. این وبلاگ یک نظرسنجی توسط رابرت هال مدیریت منابع را شرح داد که در آن هر دو کارکنان و رهبران C-suite بابت یکپارچگی در میان مدیران، حق بیمه بالا پرداختند.

تیم هرد، نویسنده نظرسنجی، مشاهده کرد که "شرکت هایی با تیم های مدیریت قوی اخلاقی، توانایی خود را برای جذب سرمایه گذاران، مشتریان و متخصصان با استعداد، افزایش می دهند". به طور خلاصه، یکپارچگی برای انگیزه دادن اعضای تیم ضروری است، زیرا اگر آنها این را نمی بینند کیفیت در شما، آنها آن را در خود اتخاذ نمی کنند.

و من؟ من مخالف پیدا کردن روش های کارآمدتر و کارآمدتر برای انجام کار نیستم، اما در حالی که میانبرها ممکن است کار شما را راحت تر و یا پیشرفت شما را افزایش دهند، در نهایت این سازمان است که رنج خواهد برد.

5. تصویر بزرگ را تحسین کنید.
هنگامی که شما در مسیر صعود قرار می گیرید، باید تمرکز کنید. اما وقتی به بالا می روید، زمان زیادی برای فکر کردن و قدردانی از محیط اطراف خود وجود دارد. بعضی از مردم هنگام سوار شدن به هدفون می پوشند، اما من این کار را نمی کنم.

من می خواهم باد، پرندگان، صدای تایرها و دوچرخه هایم را در جاده شنیدن. این صداها به من فکر میکنند و هنگامی که من به بالای سنت جو می روم، دوست دارم که متوقف شوم. از آنجا که همه دره سیلیکون وجود دارد، منظره زیبایی وجود دارد و اغلب آسمان به پل خلیج روشن است.


من دوست دارم تصور کنم که می توانم همه چیزهایی را که در آنجا می بینم ببینم - تازه کارها، کارآفرینان و نوآوران و کاپیتان همه صنایع - آماده شدن برای شروع روز و مسئولیت. بسیاری از این رهبران چشم انداز هستند، و برای رسیدن به جایی که آنها در کسب و کار هستند، آنها نیز مجبور به متوقف کردن و نگاه کردن به تصویر بزرگ.

هیچ چیزی چشم پوشی نمی کند مثل اینکه در بالای یک پیاده روی فنی تمرکز کرده و در منظره جغرافیایی زندگی می کند ... و سپس آن را در سراشیبی قرار می دهد. در کسب و کار، زمانی که شما تصویر بزرگ ندارید، مناظر شما به شما تعلق دارد.

مرتبط: این # 5 بانکر دوچرخه سواری در جاده ای که کمتر مسافرت می شود

دوچرخه سواری کوهستان - ورزش، جامعه، خارج از منزل - تبدیل به بخش مهمی از زندگی من شده است که من را متمرکز می کند، از طریق تصمیم گیری های سخت گیرانه پشتیبانی می کند و در مورد زندگی و کسب و کار به من یادآوری می کند. پیاده روی دنباله برای همه نیست، زیرا بسیاری از بریده ها، خراش ها، استخوان های شکسته و تجربیاتی که منجر به ترور می شوند، تایید می کنند. اما اگر تا به حال در تپه های سنت جو پیدا شده اید، ما دوست داریم شما را در سفر جمعه ما دعوت کنیم. چرخ های جلو، 6 عدد تند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 286
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 12:02 | نویسنده : selen |

همانطور که هنری فورد یک بار گفت: "اگر همه با هم متحد شوند، پس موفقیت از خود مراقبت می کند."

تیم میزبان محلی تیم دبیرستان - و برنامه ورزشی به طور کلی - در شمال غربی میسوری رشد می کند، کمی خنده دار بود. با این حال، به محض ورود به دبیرستان، یک گروه جدید از مربیان ورزشی به تصویب رسید و قوانین جدیدی را به کار گرفت که بازیکنان آنها موفق بودند.

مرتبط: 10 نمونه از شرکت های با فرهنگ های فوق العاده


ارزش ها و انتظارات روشن بود. هر کس متوجه شد که به معنای آن بخشی از یک سازمان است. مربیان بر مسئولیت های شخصی، اعتماد و ایده اصلی قرار دادن تیم اول تأکید کردند. خودپلی پلیس در میان همکلاسی ها مرتبا مرتفع می شود و برخی از لحظات قدرتمند رشد شخصی در واقع بدون حضور مربیان وجود دارد.

تقریبا بلافاصله، تمام تیم های ورزشی - و زندگی مدرسه به طور کلی - بهبود یافت و در چند سال برنامه های ورزشی برخی از موفق ترین ها در کشور بودند.

من می دانم که این یک کلیشه کمی است، اما این تجربیات روشن می سازد که چگونه فرهنگ موفقیت را به دست می دهد.

من این کار را دوباره و دوباره دیدم، مخصوصا وقتی که من کار خود را شروع کردم. کسانی که مقادیر مناسب را اولویت بندی کرده و فرهنگی را در اطراف مسئولیت و کار گروهی ایجاد کرده اند، به عظمت دست یافتند. کسانی که مشارکت کنندگان بد بودند - داخل و خارج از دفتر - می توانستند با معیارهای حیرت آور خاصی برسند، اما در بلندمدت، شرکت ها یا سازمان هایی که فرهنگ های قوی نداشتند اغلب بدتر شد، چرا که تأکید بر انسجام، اعتماد و یک هدف بیشتر از هر فرد خاص.

یک فرهنگ پایدار چیست؟
همانطور که من شرکت ها را تاسیس کرده و رهبری می کردم، فرهنگ برنده همیشه پایه و اساس است که هر دو رشد و موفقیت پایدار ساخته شده است.

اصولی که در شرکت فعلی ما ترویج می کنیم، متفاوت از آنچه که توسط کشتی های دبیرستان و مربیان فوتبال مطرح می شود، متفاوت نیست. آنها جهانی هستند و می توانند تبدیل، پایدار و یا حفظ یک کسب و کار که توسط آنها باقی بماند.

مرتبط: چرا دفتر Perks دام، مزایای نیست

فرهنگ باید بر اساس ارزش های کلیدی باشد. برای ما، این بدان معنی است که کنجکاو، شجاع (به عنوان توانمند شدن از طریق شجاعت) و استثنایی است.

شرکت متقابل ارزشهای مشترک را به وجود آورد که استانداردها و پروتکل های ما را تأیید کرد همچنین اطمینان حاصل کرد که فرهنگ ما اجرا می شود. همه بازخورد peer to peer، بازخورد از بالا به بالا و بالا به پایین است که ما بسیار جدی گرفته ایم. هر دوی آنها به ما کمک می کنند تا اطلاعاتی را بیابیم که ممکن است در استخدام و یا در برنامۀ ما که در فرهنگ ما جا نیفتاده است کشف نکنیم. این به این معنا نیست که ما فکر می کنیم کسی ممکن است فرد بدی باشد، اما شرکت ما و اعضای تیم ما با فرهنگ ما سازگار شده اند و می توانند به سرعت افرادی را که به سادگی مناسب نیست شناسایی کنند. ما می خواهیم همه برای پیدا کردن مکان و فرهنگ مناسب برای آنها، و ما متوجه می شویم که ما برای سازمان سازمانی نمی سازیم.

گرچه ما یک فرهنگ شبیه Zappos داریم، شباهت بین قواعد کلیدی که ما بر آن تاکید می کنیم و "ارزش های اصلی" افسانه ای Zappos وجود دارد. مزایای این شرکت زمانی می آید که اعتقادات واضح و قابل قبولی وجود دارد که هر کس هر روز آن را درک و به کار می گیرد.

درک تفاوت بین فرهنگ و آداب و رسوم.
برای ما، این ارزش های مشترک هر روز تقویت می شود و این بخشی از اعتماد است که فرهنگ موفقیت آمیز را در بر می گیرد. اغلب، من فکر می کنم که شرکت ها بین فرهنگ و آداب و رسوم اشتباه گرفته می شوند.

مکالمات فرهنگی زیادی وجود دارد که بر روی میز فو سباال، ساعتهای کاری یا کد لباس متمرکز شده است. این جایی است که مردم اغلب با سفارشی در مقابل فرهنگ اشتباه می گیرند. گمرک ها شبیه به هم هستند. هنگامی که شما در آداب و رسوم در یک کسب و کار متمرکز می شوید، در مقایسه با ارزش های اصلی - فرهنگ واقعی شرکت - این پتانسیل را برای ایجاد ناهماهنگی از اولویت ها و یا قطع در مستاجران فرهنگی اصلی.

مرتبط: تمرکز بر مردم و فرهنگ، شرکت را در سن 14 سالگی به یک کسب و کار جهانی تبدیل کرد

هنگامی که بر ارزشهای خود روشن می شوید، این همان چیزی است که شما یک فرهنگ برنده را ایجاد می کنید. شما نیازی به کمیته فرهنگی ندارید که با هم همکاری کنید و در مورد چی چیزهایی که شرکت باید بعدا انجام دهد صحبت کنید. همه چیز شما نیاز به یک فرهنگ بر اساس ارزش های مشترک است.

من نمی دانم که آیا تا به حال خنک شده ام در حقیقت، من در بسیاری از موارد من کاملا مشخص است که من چیزی جز آن نیستم. با این حال، به عنوان یک فرد من همیشه سعی کردم به کار بر اساس اصول ارزش است که من اعتقاد به مهم ترین.

این یک دیدگاه سازمانی است: من هرگز یک کارمند شنیده ام که ما را به عنوان خنک توصیف می کند؛ با این حال، همکارانم را می شنوم که واژه "توانمند" را برای توصیف محیط کاری خود توضیح می دهند. آنها به یکدیگر اعتماد دارند. هر یک از آنها احساس می کنند که پوشش را دارند تا اشتباهی را انجام دهند، یک موضوع را مطرح کنند یا وضع موجود را به چالش بکشند. از آنجا که آنها ارزش و انتظارات یکسان دارند، آنها اساسا یکدیگر را درک می کنند و با سهولت در میان یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در نهایت، آنها عمیقا به یکدیگر احترام می گذارند.

هنگامی که شما اعتقادات و نگرش ها را به اشتراک می گذارید و به این ترتیب عمل می کنید، مکان هایی ایجاد می کنید که ممکن است یا خیر باشد، اما قطعا پرشور است. این تفاوت بین فرهنگ و آداب و رسوم است که در آن مکالمه های فرهنگی بر روی پینگ پنگ و مجموعه ای از قهوه های دم سرد و آبجو پیش می آید، فرهنگ بر ارزش ها، باورهای هسته ای و انتظارات متمرکز است.

من نمیتوانم کمتر از آنچه که برای کار میپردازم اهمیتی نداشته باشم - این خیلی بی اهمیت است که یک مطالعه جدید نشان میدهد که لباسهای گاه به گاه تا کنون رفته است، اکنون کارآمدتر و خلاقانهتر برای پوشیدن لباسهای رسمی است. من نمی توانم با آن کنار بیایم. چیزی که من در مورد آن اهمیت می دهم این است که وقتی در یک اتاق با همسالان یا همکاران خود نشسته اید، همه احساس می کنند نظراتشان به همان اندازه معنی دار و مادی است که نظر و دیدگاه دیگران است.

مرتبط: برای ایجاد یک فرهنگ انعطاف پذیر، متهم کردن و شرم زدن را متوقف و شروع به نشان دادن احترام مردم

فرهنگ خود را هدفمند بسازید.
همه چیز غیرممکن نیست - ما زیرساختی واقعی داریم که از فرهنگ ما حمایت می کند. ما هماهنگ و ارتباط برقرار می کنیم. ما درک می کنیم که چگونه کار هوشمندانه و اولویت بندی زمان ما. فرهنگ ما بر روی اعتماد ساخته شده است و ما بر برنامه ریزی و نتایج سه ماهه تاکید می کنیم.

انتظار ما این نیست که شما یک ابرقهرمان هستید؛ در واقع، کاملا برعکس است. انتظار ما این است که شما یک عضو تیم خوب باشید که نقش شما را بازی می کند و اینکه چطور بخشی از موفقیت های جمعی ما به نفع ماست. تیم قبل از خود! ما برای افرادی که قصد داریم خود را از بالای تیم قرار دهیم و یا فکر می کنیم که قصد داریم در یک قله قرار بگیرند و همه ما را نجات دهیم، زمان و تحمل نداریم. لطفا نه!

ما فکر می کنیم که برنده شدن مسائل، ما فکر می کنیم کارآیی مهم است، ما فکر می کنیم بازخورد از مشتریان و دیگر مسائل مهم است. این ها چیزهایی هستند که به ما کمک می کنند رشد کنند و بهتر شوند.

بسیاری از هم تیمی های من از زمانی که من بچه بودم، دوستان خوبی از من هستند. من دوست دارم فکر کنم این تجربیات مشترک است که با ارزش های مشترک همکاری می کنند و نتایج موفقیت آمیز تلاش های ما که ما را به هم متصل می کنند، می بینیم. من همچنین روابط طولانی مدت زیادی دارم که با همکاران کارم، دوستان و کسانی که در شرکت هایی که من فرصت داشتم بخشی از آنها کار می کردم بسیار عمیق باشد. و بله، من معتقد هستم که فرهنگ های برنده شده ای که ما ساخته ایم و در ساخت و ساز در کسب و کار ادامه می دهیم، دلیل آن است که ما برای مدت طولانی باقی مانده ایم.

همانطور که ما با هم پیشرفت کردیم و برنده شدیم - به عنوان فرد یا سازمان - ما اعتماد، همدردی و قدردانی را ایجاد کردیم. من این پیروزی های فرهنگی را هر روز می گیرم



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 316
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 11:58 | نویسنده : selen |

با توجه به صنعت خودپرداز، ما آموخته ایم که ما در کنترل کامل احساساتمان هستیم. واقعیت این است که این کاملا درست نیست.

کمبود تغذیه ای، التهاب، داروها، استرس و حساسیت های غذایی می تواند موجب تغییر رفتار در سطح ناخودآگاه شود. اگر علائم شدید باشد، شما درمان می شوید؛ اگر علائم خفیف است، آن را به دلیل فقدان اراده اذیت می شود.


شرکای شبکه کارآفرین و نویسنده پرفروش Ben Angel در آخرین مرحله از قدرتمند 12 قسمت 60 ثانیه خود را به مجموعه Unstoppable برای تعجب بینش به عملکرد پیک بر اساس علوم اعصاب، روانشناسی و biohacking.

آیا می خواهید در کسب و کار و در زندگی غیر قابل توقف باشید؟ اکنون این مسابقه 60 روزه برای پیدا کردن آنچه که واقعا شما را برگزار می کند را بردارید و مطمئن باشید که یک نسخه از کتاب جدید فرشته ی Unstoppable امروز را می گیرید.

مرتبط: چگونه می شود مثبت (قدرت حقیقی مورد نیاز نیست)

شبکه کارآفرین یک شبکه ویدیویی برتر است که سرگرمی، آموزش و الهام از کارآفرینان موفق و رهبران فکری را فراهم می کند. ما تخصص و فرصت هایی برای سرعت بخشیدن به رشد نام تجاری و به طور موثر کسب درآمد از محتوای ویدئو و صوتی توزیع شده در سراسر تمام سیستم عامل های دیجیتال برای ژانر کسب و کار.

EN با صدها کانال برتر YouTube در عمق کسب و کار همکاری می کند. ویدیو از شرکای شبکه ما بر روی تقاضا در Roku، تلویزیون اپل و برنامه کارآفرین موجود در دستگاه های iOS و Android تماشا کنید.

برای تبدیل شدن به بخشی از این شبکه ویدئویی رو به رشد، اینجا کلیک کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 241
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 11:52 | نویسنده : selen |

در روز آفتابی در آوریل سال 2004، تام گاینور یک کت و شلوار پانوراما با نام تجاری جدید را معرفی کرد و برای شرکت در مصاحبه ای که در آینده در یک شرکت حقوقی واشنگتن انجام داد، مانند دیوانه به نظر می رسید.

او با شریک زندگی خود برنامه ریزی کرده بود و این دور مصاحبه ها با 15 وکیل متفاوت در طول حدود هشت ساعت ملاقات کرد. او با رفتن به اسامی و توصیف شغلی از افرادی که او در معرض دیدار بود، فکر کردن در مورد جایی که تجربه خود را با آنها و آنچه که آنها مشترک داشته است، آماده شده است.


او به یاد می آورد، اما در ناهار، پس از آنکه او را در حدود نیمی از جلسات انجام داد، Gaynor به دفترش رفت و در کت و شلوار جدیدش به دنبال "جو Wannabe Lawyer" رفت و از خبرنگارش با خبر خوبی دریافت کرد. او فقط با هماهنگ کننده منابع انسانی صحبت کرد و این شرکت قصد داشت پیشنهاد او را به زودی در اواسط بعد از ظهر - چیزهای "پربار" به دست بیاورد.

حدود ساعت پنج بعد از ظهر، پس از مصاحبه ها پیچیده شد، Gaynor به یاد می آورد که شریک مدیریت شرکت دوباره به او گفت که بازخورد فوق العاده بود - آنها می خواستند او را به سرعت شروع کند.

Gaynor به شریک مدیریتی او هیجان زده بود و او با شریک زندگی خود برای بررسی دقیقا چه روزی که ممکن است بتواند شروع کند، را بررسی کرد.

"شریک؟ منظورت چیه؟ من شما را به عنوان یک تیم استخدام نمی کنم - من فقط شما را استخدام می کنم، "گینور به یاد شنیدن گفت. او توضیح داد که او به معنای شریک زندگیش نیست، بلکه یک شریک شرکت قانون است و تماشا می کند که چهره اجرایی به نظر می رسد تغییر می کند قبل از اینکه او به او گفت که مکالمه را تا دوشنبه متوقف می کند و سپس به طور ناگهانی می رود. گینه خواسته خود را دریافت کرد

"چه اتفاقی افتاد؟" او به درخواست او گوش فرا داد. "ناگهان، شخص HR به من تلفن کرد و گفت که قصد ندارم یک پیشنهاد را ارائه دهم. در آخرین بحث اتفاق افتاده است. "

Gaynor مکالمه نهایی را توضیح داد و به یاد می آورد که استخدام کننده او به او گفته است: "شما باید آنچه را که می خواهید انجام دهید تعیین کنید، زیرا اساسا این پیشنهاد را رد کردید زیرا شما همجنسگرا هستید".

گاینور فکر می کرد من ممکن است همجنسگرا باشم، اما من نیز یک وکیل شرکتی هستم که قصد دارد تا وکیل شرکتی ادامه یابد. او نمی خواست خطر ابتلا به سرقت حرفه خود را از طریق شرکت در دادگاه محکوم کند، بنابراین او در ادامه به نقش دیگری که در یکی از نخستین سران افسانه ای یک شرکت بزرگ قانون در ایالات متحده مشغول به کار است، کار می کرد "او برای من یک چراغ قوه آینده، و آنچه در افق می تواند باشد، گفت.

Gaynor تصمیم گرفت که این نوع چراغ را برای شخص دیگری، و در آوریل 2017، او کمک کرد به نوبه خود آنچه که او نخستین استقلال LGBTQ + آزمایشگاه شتاب دهنده رشد به یک واقعیت است.

در سال 2015، پس از اینکه Gaynor موقعیتی را با شرکت حقوقی جهانی نیکسون پابودی پذیرفت، احساس کرد که این نشانه ای است که - در طول دهه گذشته، طبق قانون، اکثریت بازنشسته شده است. او تصمیم به استفاده از آن به عنوان سوخت برای یک ایده جدید: کار با StartOut، بزرگترین سازمان غیر انتفاعی در ایالات متحده اختصاص داده شده به حمایت از رهبری در LGBTQ + کارآفرینان. کمتر از پنج دقیقه پس از ارائه مشارکت بالقوه، شرکت حقوقی در آن شرکت کرد. این یکی از هیجان انگیزترین لحظات زندگی گاینر بود.

هنگامی که غیر انتفاعی یک مدیر اجرایی جدید اندرس ویدلر را در پاییز سال 2016 استخدام کرد، گاینر با او در یک رستوران ژاپنی ژاپنی در سان فرانسیسکو دیدار کرد. آنها هر دو دستور چای برای کمک به مبارزه با سرماخوردگی خود را - Gaynor می کند برخی از بهترین کار خود را با بابونه - و بدانید که شما ماهیت مکالمه به زودی به چیزی کاملا متفاوت تبدیل شده است. پس از 45 دقیقه، آنها از ایده برای یک شتاب دهنده جدید برای LGBTQ + کارآفرینان - یک آزمایشگاه رشد - در پشت یک دستمال کاغذی طراحی کرده بودند. سابقه ای وجود داشت - ابتکارات LGBTQ + کارآفرینانی که بخشی از شتاب دهنده های بزرگتر، نه LGBTQ + -exclusive بودند؛ برنامه های ارائه شده توسط موسسات مالی برای کمک به LGBTQ + کارآفرینان برنده کمک های سرمایه؛ یک صندوق سرمایه گذاری در معرض LGBTQ + - اما این دو تصور کردند که آزمایشگاه رشد StartOut نخستین شتاب دهنده رشد بی نظیر، آجر و ملات برای LGBTQ + کارآفرینان خواهد بود.


ایده خوشبختی آنها در آوریل 2017 ساخته شد و از آن زمان به آزمایشگاه StartOut Growth Lab، شتاب دهنده ای است که هر دو فضای اداری و مربیگری، آموزش و فرصت های شبکه را برای هر یک از راه اندازی هایی که توسط LGBTQ + و کارآفرینان تأسیس شده یا به هم متصل شده، ارائه می کنند. تا کنون، این شرکت 20 شرکت را فارغ التحصیل کرده و در هر شش ماه، یک گروه جدید از هفت ایستگاه جدید راه اندازی می کند. آزمایشگاه رشد دسترسی به سایر بنیانگذاران، سرمایه گذاران فرشته و سایر منابع مالی بالقوه، و همچنین گفتگوهای ناهار و یادگیری و جلسه را فراهم می کند.

این شرکت های جوان در انواع مختلف صنایع - بیمه امنیت سایبری، واقعیت مجازی، تکنولوژی پزشکی و موارد دیگر نوآوری می کنند. فارغ التحصیلان از Goodly، یک خدمات بازپرداخت وام دانشجویی است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا به عنوان یک مزایای کارکنان به Reflect، یک پلت فرم سلامت روانی که هدف آن اتصال افراد به درمانگران مناسب برای نیازهای آنها است، کمک کند.

Gaynor گفت، کلید این است که LGBTQ + کارآفرینان - که ممکن است همیشه به طور جدی در "جهان سرمایه گذاری بر درآمد" - به فرصت برای هدایت محصول یا خدمات خود را به شرکت از رویاهای خود را.

او گفت: "این باعث خنک شدن ستون فقرات من می شود."

هیچ راهی برای دانستن دقیق اینکه چند شرکت کوچک در ایالات متحده متعلق به LGBTQ + افراد هستند یا نه، اما تحقیقات از اتاق بازرگانی ملی LGBT (NGLCC) - یک گروه غیر انتفاعی حمایت از حقوق و دستمزد به عنوان صدای کسب و کار LGBTQ + جامعه وجود دارد - می تواند به عنوان یک سنج اندازه گیری شود. جاناتان لویتز، معاون ارشد، گفت که از حدود 28 میلیون کسب و کار کوچک در سراسر کشور، نزدیک به 1200 از آنها - یا فقط 0.004 درصد - به طور رسمی به عنوان کسب و کار LGBT تایید شده است، به این معنی که آنها اکثریت متعلق به، مدیریت، مدیریت و توسط یک فرد یا گروه LGBT کنترل می شود.

اما LGBTQ + کارآفرینان راه را برای پیگیری بیشتر در راه های خود قرار می دهند. اگرچه تعداد شرکت های دارای گواهینامه کوچک در جامعه ممکن است کوچک باشد، طبق یک گزارش سال 2016، در مناطق دیگر قدرتمند هستند: انعطاف پذیری (در حدود 12 سال در کسب و کار)، درآمد (به طور متوسط ​​نزدیک به 2.5 میلیون دلار در سال) و در صورت استفاده در رابطه با تخمینی NGLCC از 1.4 میلیون کل LGBTQ + صاحبان کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده، سهم اقتصادی پیش بینی شده (1.7 تریلیون دلار در سال) است.

طبق اطلاعات NGLCC، در حال حاضر گواهینامه های LGBTQ + گواهی شده در کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس، فلوریدا و گرجستان متمرکز شده است، اما در سال های آینده، لوییتس پیش بینی کرد که تعداد شرکت هایی که شرکت LGBTQ + را به عنوان تامین کننده - صنایع زیرمجموعه "مانند ساخت و ساز و قانون - به طور نمادین افزایش می یابد.

لویاتس گفت: "ما در حال نگه داشتن چشم انداز در مورد آن دسته از شرکت هایی هستند که در این جامعه سرمایه گذاری می کنند." "ما در این زمان رشد بی سابقه ای از بخش دولتی برای ورود شرکت های ما هستیم."

شتاب دهنده هایی مانند StartOut Growth Lab کمک می کنند تا این مشاغل را به اجرا در آورند و در طی پنج سال آینده، Gaynor برنامه های کارآفرینی تمرکز LGBTQ + را تکرار می کند.

وی گفت: "ما حتی می خواهیم حوزه بازی را به اندازه کافی [تا] که هر کارآفرین بدون در نظر گرفتن زمینه آنها، گرایش جنسی، نژاد، جنسیت آنها، فرصت های برابر برای آزادی اقتصادی و آزادی اقتصادی خود داشته باشند."



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 312
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 11:49 | نویسنده : selen |

اتصال: در ABC "بزرگ پخت آمریکا نمایش: نسخه تعطیلات" برای اولین بار فصل چهارم آن در روز پنجشنبه در 9 EST / PST با قسمت پشت به پشت (دو در هر هفته به مدت سه هفته). شريجارد، سرآشپز آشپزي به عنوان پليس هاليوود به عنوان قاضي و اديس دختر، اما بنتون و آنتونی "اديس" آدامز میزبان است. این نمایش بر پایه سری بریتانیایی است و نانوا را از سراسر کشور در چالش های تعطیلاتی به نمایش می گذارد.

برو به: "ماری ملکه اسکاتلند،" خارج جمعه، به پیروی از داستان ماری استوارت (سوارس رونان) و تلاش خود را برای سرنگونی پسر عموی او، ملکه الیزابت اول (مارگوت رابی). این فیلم بر اساس کتاب "ملکه اسکاتلند: زندگی واقعی مری استوارت" توسط جان گای است.

تام کروز به عنوان اتان هانت در "Mission: Impossible - Fallout" بازمی گردد.
تام کروز به عنوان اتان هانت در "Mission: Impossible - Fallout" بازمی گردد. (عکس: تصاویر پارامونت)

مشخصات: "ماموریت: غیرممکن - خرید اینترنتی،" با بازی تام کروز، است در روز سه شنبه برایان Truitt USA امروز فیلم ★★★ از چهار داد، نوشتن این قسط "حق رای دادن می دهد عمق بیشتر از اقدام بدون توقف معمول کرایه مشابه است. . اتان هانت (تام کروز) و خدمه اش "به گریبان بوده اند با آنچه که خوب و اینکه آیا ایمنی یک دوست ارزش نابودی هسته ای بالقوه است بیشتر است."

راشل برسنهان برای فصل دوم «خانم مازور میرزا» بازمی گردد.
راشل برسنهان برای فصل دوم «خانم مازور میرزا» بازمی گردد. (عکس: نیکول ریولی / استودیو آمازون)

تماشا: سری سری آمازون "گلدن گلوب" و "برنده امی" "خانم ماز جی باهوش" روز چهارشنبه برای فصل دوم بازمی گردد. ستاره های نمایش راشل برسنهان به عنوان یک زن خانه دار دهه 1950 که کمیک استریپ می شود.

روز جمعه، "پیامبر اکرم" وان موریسون است.
روز جمعه، "پیامبر اکرم" وان موریسون است. (عکس: لری مک کورمک / tennessean.com)

گوش کنید: آلبوم 40 استودیوی ون موریزون، "پیامبر اکرم"، روز جمعه است. آلبوم 14 آهنگ شامل آهنگ های اصلی و کلاسیک از هنرمندان مانند سام کوک و جان لی هوکر است. آهنگ عنوان در ماه اکتبر منتشر شد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 320
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 11:42 | نویسنده : selen |

مارک بنيوف هفته گذشته پس از گزارش درآمد Salesforce، بازنشسته آشكار را اعلام كرد و به جيم كرايمر، كنگره CNBC، گفت كه اين شركت "همچنان يك شركت نرمافزاري سازنده شركتي در تمام دوران است".

اما او اشتباه است

وب سرویس آمازون با 6.7 میلیارد دلار در درآمد سه ماهه، دو برابر حجم Salesforce است که سه شنبه سومین سال مالی فروش سومین سالگرد فروش 3.4 میلیارد دلاری را اعلام کرد. AWS در سال 2006 در آمازون ایجاد شد، حدود هفت سال پس از آن که Benioff شرکت Salesforce را تاسیس کرد.

بنيوف کاملا علامت ندارد. در میان شرکت های نرم افزاری مستقل، Salesforce در سالیانه فروش 10 میلیارد دلار سریعتر از هرکدام از پیشینیان خود بود. اگر می تواند پیش بینی بنیوف را برای رسیدن به 20 میلیارد دلار تا سال 2022 ملاقات کند، سریعترین آن علامت خواهد بود.

طبق گزارش 28 نوامبر از Jefferies، AWS می تواند در سال جاری 70 میلیارد دلار برساند.

'امواج ابر آشکار شد'
AWS لوکس را در داخل یک شرکت بزرگ بزرگ که قبلا معروف در وال استریت بود رشد داد، در حالیکه بنویف Salesforce را با سرمایه اولیه شروع کرد و سپس قبل از تبدیل شدن به بازارهای عمومی سرمایه گذاری کرد.

 Salesforce هرگز قوی تر و یا در موقعیت بهتر از آن است که در حال حاضر، مدیر عامل می گوید: پس از درآمد Salesforce هرگز قوی تر و یا در موقعیت بهتر از آن است که در حال حاضر، مدیر عامل شرکت می گوید پس از درآمد
7:37 بعد از ظهر ظهر، 27 نوامبر 2018 | 09:57
اما آن زمان بود. AWS در حال حاضر موتور سود پدر و مادرش است. همانطور که این شرکت در این هفته به طور فراوان در کنفرانس سالانه خود را روشن کرد، اهداف رشد خود باید به فروشندگان فناوری قدیمی کمک زیادی داشته باشند.

بیش از 50،000 شرکت کننده به مدت پنج روز از سخنرانی ها، جلسات شکست، جلسات آموزشی و جلسات آموزشی توسعه دهندگان در نوار لاس وگاس مشغول به کار شدند. 100،000 قسمت پخش شده از کنفرانس 100،000 دیگر آنلاین.

AWS در سالهای اولیه خود با ارائه سرورهای از راه دور که هر راه اندازی یا توسعه دهنده می تواند برای راه اندازی یک وب سایت یا پروژه استفاده کند، برداشته شد. همانطور که شرکت ها بیشتر وابسته به خدمات محاسباتی و ذخیره سازی هسته AWS بودند، آمازون محصولاتی مجاور مانند پایگاه داده ها، شبکه تحویل محتوا و سرویس انبار داده ها را راه اندازی کرد و سپس محصولات خود را ارتقا داد تا بتوانند در صنایع بسیار نظارتی مانند بانکداری و مراقبت های بهداشتی.

آمازون در حال حاضر 140 سرویس را ارائه می دهد که تعداد زیادی از کسب و کارها از آنها برای اجرای تمامی محاسبات اصلی خود استفاده می کنند.

با استفاده از زیرساخت ابر، متوقف نمی شود.

AWS هفته گذشته اعلام کرد که تراشه های خود را برای پروژه های هوش مصنوعی توسعه داده است، به دنبال گوگل به عنوان سیلیکون برای بازار AI. آمازون اعلام کرد که به زودی فناوری های خود را به تسهیلات شرکت های دیگر با سخت افزار مارکدار تبدیل خواهد کرد و به دنیای سیسکو، دل و Hewlett Packard Enterprise تبدیل خواهد شد.

رونالد جوزی، یک تحلیلگر در JMP نوشت: "یک موضوع کلیدی که به عنوان بسیاری از کاربران و شرکای AWS مطرح شد، این است که در حالیکه رقابت در حال افزایش است، تمرکز مداوم AWS بر محصولات جدید، خدمات و عمق ویژگی ها از هم جدا می شود." اوراق بهادار، در یک گزارش در روز پنج شنبه. "اعلامیه های این هفته این دیدگاه را تایید می کنند."

در روز چهارشنبه Brent Thill، تحلیلگر Jefferies در یادداشتی به مشتریان نوشت: "روند حرکت AWS Cloud با 3+ روز هنوز در کنفرانس خاتمه یافت."

Thill، که توصیه می کند سهام Amazon را خریداری کند، بر این باور است که بر اساس درآمد بالغ بر 2022 دلاری که 71 میلیارد دلار می شود، AWS می تواند به ارزش 350 میلیارد دلار باشد، ارزش بازار که امروزه از همه بیشتر از 8 شرکت آمریکایی از جمله آمازون بالاتر است. Salesforce در حال حاضر دارایی بازار 107 میلیارد دلار پس از 40 درصد تظاهرات در این سال است.

با این حال، سرمایه گذاران نباید به یک PINC بالقوه نگاه کنند. 2.1 میلیارد دلار سود عملیاتی واحد تولید شده در آخرین سه ماهه، 56 درصد از مجموع درآمد عملیات آمازون را به خود اختصاص داد، و جف بایوس مدیر عامل قابل توجهی را در اختیار دیگر بخش های پایین دست قرار داد.

اندی جسی، مدیر عامل AWS در این هفته به Jon Fortt CNBC گفت: "من هرگز نخواهم گفت هیچ چیز درباره چیزی"، اما "ما هیچ برنامه ای برای افق" برای ترک آمازون نداریم.

جاسو گفت: "معمولا شرکت ها گروه ها را از بین می برند اگر فقط به دلایلی آنها را در کتاب هایشان نمی خواهند و یا اگر این واحد جدید نیاز به دسترسی به سرمایه ای داشته باشد که نمی تواند بخشی از شرکت گسترده تر شود". "آمازون در مورد 15 سال آشنایی با سرمایه گذاری AWS بسیار مؤثر بوده است، زیرا واقعا برای سرمایه اضافی نیاز نیست."

 جاسو می گوید هیچ برنامه ای برای افق نیست که بتواند خدمات وب آمازون را جابجا کند Jassy می گوید هیچ برنامه ای برای افق نیست
11:10 AM جمعه، 28 نوامبر 2018 | 02:57
Salesforce در اشک
حتی اگر Salesforce به اندازه AWS بزرگ نیست و یا به سرعت رشد می کند، این شرکت هنوز هم در حال پاره شدن است و سرمایه گذاران را به سود خوش گذران می کند.

در روز چهارشنبه، Salesforce در طول سه ماهه رشد 26 درصدی را به خود اختصاص داد، و پیش بینی تحلیلگران برای فروش و سود را بالا برد. درست همانطور که AWS کسب و کار را از شرکت هایی که زیرساختشان را به ابر می برند، به فروش می رساند، حرکت Salesforce در حال آمدن است

در روز چهارشنبه، Salesforce در طول سه ماهه رشد 26 درصدی را به خود اختصاص داد، و پیش بینی تحلیلگران برای فروش و سود را بالا برد. درست همانطور که AWS کسب و کار را از شرکتهایی که زیرساختشان را به ابر می اندازند، حرکت Salesforce از شرکت ها به سوی ابر و دستگاه های تلفن همراه برای برنامه های کاربردی مورد استفاده توسط فروشندگان، بازاریابان و ادارات خدماتی می آید.

Salesforce خود یک مشتری بزرگ AWS است که در سال 2016 برای پرداخت 400 میلیون دلار در طول چهار سال در پلتفرم ابر آمازون، مرتکب شده است. در سپتامبر این دو شرکت مشارکت خود را گسترش دادند تا مشتریان از برنامه های Salesforce بیشتر در AWS ساده تر شوند.

یک سخنگوی Salesforce در یک بیانیه پست الکترونیکی گفت: "ما یک همکاری فوق العاده با AWS داریم." در این بیانیه آمده است: ترکیبی از سرویس ابری آمازون و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Salesforce "ارزش و منافع مشتریان متقابل ما را به ارمغان می آورد."

Salesforce نیز با ابر گوگل همکاری می کند و Benioff در این هفته اعلام کرد که سود هر دو شرکت "ارائه ابرهای فوق العاده ای" دارند.

برای AWS و Salesforce مقدار زیادی از سقف وجود دارد. گارتنر برآورد می کند که هزینه های IT در سال 2018 به 3.7 تریلیون دلار برسد و هزینه های عمومی ابر تنها 186.4 میلیارد دلار از این مقدار را تشکیل می دهد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 238
برچسب ها :
تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 | 11:34 | نویسنده : selen |

این سال، شما باید یک درخت کریسمس مصنوعی خریداری کنید. بله، آنها تمایل به هزینه بیشتر - به خصوص مدل های لوکس. و کاهش 500 دلار در یک بار ممکن است در بودجه شما باشد. اگر پول داشته باشید، ارزشش را دارد. به همین دلیل است

برای یک، درختان جعلی امروز، فوق العاده هستند، که آیا آنها فوق العاده واقع گرایانه و یا به طرز وحشیانه ای نیستند. همچنین، درختان کریسمس مصنوعی ریخته نمی شوند و نیازی به آبیاری منظم ندارند. درختان مصنوعی جدید نیز از خطر آتش سوزی بسیار کمتری برخوردارند. در کتاب من، این دلیل به اندازه کافی است.

اگر پیش از این مسیر درخت درختی را پیش بینی کرده اید، اکنون زمان آن است که فقط یکی را خریداری کنید. شما خوشحال خواهی شد

مورد برای درخت کریسمس مصنوعی
آنها بسیار امن تر هستند
درختان کریسمس طبیعی ممکن است بوی خوبی داشته باشند، اما آنها خطرات آتش بزرگ هستند. درختان خشک شده از اجسام قابل اشتعال هستند و می توانند در عرض چند دقیقه خانه شما را به یک تله مرگبار آتشین تبدیل کنند.

گزارش اخیر آژانس ملی حفاظت از آتش نشان می دهد که آتش سوزی درخت کریسمس "خیلی بیشتر از سایر سدها [خانه ها] مرگبار است". به طور متوسط ​​یکی از هر 32 گزارش شده آتشسوزی در کریسمس باعث مرگ شد. این در مقایسه با میانگین یک مرگ در هر 143 کل آتش سوزی خانه است. این ارقام بر اساس داده های سال های 2001 تا 2015 است.

این مطالعه همچنین نتیجه گیری می کند که تعداد آتشسوزی های تعطیلات ناشی از درختان کریسمس طبیعی است. در همین دوره، این گزارش شانس آتش سوزی درخت مصنوعی را به شدت پایین (از نظر آماری صفر) محاسبه کرد.

این به این معنی نیست که درختان مصنوعی هرگز آتش سوزی نمی کنند - تنها این است که در مقایسه با آنها فوق العاده ایمن هستند. فقط مطمئن شوید که درخت آینده نگر شما به عنوان مقاوم در برابر آتش شناخته شده است. اگر یک درخت جعلی با چراغ های داخلی ساخته شده باشد، برای نماد صدور گواهینامه UL مراجعه کنید. این نشان می دهد که این آزمایشات برای برآورده شدن استانداردهای ایمنی صنعتی پذیرفته شده است.

آنها راحت تر هستند
اگر پس از آن راحتی شما باشد، هیچ چیز بر روی تنظیم ساده و پاره شدن یک درخت به خوبی طراحی شده، پیشوند نخواهد بود.

نیازی به رفتن به فروشگاه، مهد کودک، یا جنگل نیست که بتوانید خانه را درخت واقعی پیدا کنید. به علاوه، می توانید خداحافظی کنید تا تمام این چراغ ها را رعایت کنید و هر سال آنها را بردارید.

با این حال، شما باید فضای ذخیره سازی مناسب را برای درخت مصنوعی خود پیدا کنید. لازم است برای 48 هفته از سال نیز پنهان بمانید. این واقعیت برای ساکنین شهر و یا هر کسی که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کند، امکان پذیر نخواهد بود.

آنها قابل استفاده مجدد هستند
یک درخت کریسمس مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است برای بسیاری از فصل های تعطیلات. و هر فصل شما آن را مجددا استفاده می کنید، دیگر شما مجبور نیستید برای یک فرد واقعی پوشیده شوید.

انجمن صنوبر کریسمس آمریکا، یک گروه تجاری صنعتی، طول عمر معمولی را برای یک درخت مصنوعی به 11 سال برآورد می کند. این یک زمان طولانی است برای جلوگیری از صرف هزینه پول در طبیعت همیشه سبز برداشت.

انتظار می رود که بین 105 تا 110 دلار برای یک برش تازه (Fraser Fir، 6 تا 7 فوت) آنلاین پرداخت شود. هر دو Home Depot (106 دلار) و در حال حاضر آمازون (109 دلار) حتی آنها را برای شما رایگان ارسال می کنند. اگر شما بازی خود را به خانه خود درختان می دهید، معمولا این هزینه را نصف کنید (از جمله نوک).

قیمت ها برای درخت های جعلی قابل مقایسه معمولا از آنجا شروع می شود اما به سرعت به عنوان ویژگی های اضافه می شوند. رئالیسم بیشتر، چراغ های ساخته شده و غیره هزینه های مربوطه را افزایش می دهد. به عنوان مثال، حق بیمه 599 $ Balsam Hill Fraser Fir (6.5 فوت) با مجموعه ای از چراغ های LED سفید و چند رنگی همراه است.

آنها می توانند خیره کننده باشند
درختان کریسمس مصنوعی امروز از آنچه آنها یک بار بودند بسیار دور بودند. آنها لامپی لامپ های آلومینیومی از دهه های 1950 و 1960 نیستند.

با تشکر از تکنیک های تولید جدید، بسیاری از مدل های فعلی برای hyperrealism ایجاد شده است. شرکت بلزام هیل درختان پلاستیکی را می فروشد که ساختار دقیق سوزن و شاخه های کاج را تقلید می کنند.

درختان تولید شده توسط چیزی که در طبیعت پیدا می کنید محدود نمی شوند. شما به راحتی می توانید درختان که صورتی، قرمز، آبی، اسطوخودوس، سیاه و سفید، سفید و تقریبا هر رنگ رنگین کمان هستند پیدا کنید. برای تمام این و حتی تغییرات وحشیانه (از جمله فلز!)، بررسی Treetopia.

آنها بدون هیچ زحمتی هستند
بین حباب های روزانه و به طور مداوم نیاز به جمع آوری sprinklings از سوزن کاج مرده، درختان واقعی درد برای حفظ.

نه با یک فاکس پلاستیکی. بدون اینکه لیمو واقعی باشد، تیرهای مصنوعی سوزنها را مانند حیاط کاج واقعی نمیرساند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 339
برچسب ها :
تاريخ : شنبه 10 آذر 1397 | 17:44 | نویسنده : selen |

برای پدر و مادر بچه ها که روز تولد نزدیک به تاریخ ثبت نام برای مهد کودک است، بحث می تواند تقریبا به زودی به زودی آغاز شود: آیا ما باید پیراهن خود را قرمز کنیم؟ آیا او برای مهد کودک آماده خواهد شد که به زودی؟

Red-shirting، که در ابتدا به عنوان یک اصطلاح برای ورزشکاران کالج که از یک سال برای رقابت برای حفظ مهارت های خود و واجد شرایط بودن آنها حمایت می شد، استفاده می شود، اغلب برای توصیف عمل نگه داشتن یک کودک از شروع مهد کودک در یک سال اضافی مورد استفاده قرار می گیرد . این رایج ترین مواردی است که کودکان با تولد تابستان و یا تولد بسیار نزدیک به تاریخ دوران تحصیل در مدرسه می باشند.

این که آیا واقعا به نفع کودکی است که "سرخ شده" باشد یا خیر؟ اما در حال حاضر، یک مطالعه جدید نشان می دهد که دانش آموزان متولد شده در ماه اوت و یکی از جوان ترین کلاس های مهد کودک، بیشتر به ADHD تشخیص داده می شوند.

خبرنگار جنی آندرسون برای مطالعه کوارتز درباره این مطالعه که هفته گذشته توسط محققان دانشگاه هاروارد منتشر شد، می نویسد.

در اینجا چگونگی تولد کودکی می تواند تجربیات خود را در مدرسه شکل دهد: تصور کنید که در یک سپتامبر 1 در یک منطقه مدرسه زندگی می کنید، به این معنی که فرزندتان تا 1 سپتامبر برای شروع تحصیل، باید پنج ساله باشد. این بدان معنی است که یک پسر به نام لوکاس، که در روز 15 آگوست پنج مرتبه بازی می کند، در همان کلاس به عنوان جک ثبت نام خواهد کرد، که در سپتامبر 15 شش ساله خواهد شد.

جک تقریبا 20٪ زنده مانده است تا لوکاس کوچک. در حال توسعه، این ابدی است. او احتمالا کنترل خود را بهتر خواهد کرد و مجهزتر برای انجام کارهای مورد نیاز در مدرسه، مانند نشستن و گوش دادن به مدت زمان طولانی، بهتر است.

"همانطور که کودکان رشد می کنند، تفاوت های کوچکی در سن با گذشت زمان برابری می کند و از بین می رود، اما از لحاظ رفتاری، تفاوت بین 6 ساله و 7 ساله می تواند کاملا مشخص شود"، Anupam Jena، استادیار سیاست پزشكی در موسسه Blavatnik در دانشکده پزشکی هاروارد. برای سالمندان 5 ساله طبیعی است که شصت ساله نابالغ است.

این مطالعه نشان داد که در مناطق با تاریخ قطع 1 سپتامبر، کودکان متولد شده در ماه اوت 34 درصد بیشتر از همتایانشان در سپتامبر سال گذشته بودند تا تشخیص اختلال بیش فعالی کمبود توجه را دریافت کنند. علائم ADHD می تواند شامل بیش فعالی، بی توجهی، مشکل نشستن، عدم تمرکز یا عدم توانایی پیروی از دستورالعمل باشد.

شخصا، شوهرم و من، پسر ما را سرخ کرد. او روز تولد اواخر سپتامبر و در ناحیه مدرسه ما است، تاریخ انقضاء اکتبر 1 است. نزدیکتر به زمانی رسید که مجبور شدیم تصمیم بگیریم، واضح تر بود که او آماده نخواهد بود آکادمیک یا عاطفی - برای گذراندن دو ساعت از مهدکودک چهار روز در هفته به مهد کودک روزانه یک ماه قبل از اینکه حتی پنج ساله شود. معلمهای پیش دبستانی او روشن ساخت که آنها نمیتوانستند بیشتر موافقت کنند.

خوشبختانه، ما گزینه (و به معنای مالی) را داشتیم تا او را در یک برنامه پیش دبستانی به طور خاص برای بچه ها در این وضعیت وارد کنیم؛ این پنج روز در هفته بود و به لحاظ تحصیلی دقیق تر از برنامه معمول 4 ساله (اما کمتر از مهد کودک) بود. حتی اگر پسر من در کلاس دوم رشد کند، نمیتوانم تصور کنم که اگر در سال گذشته او را ثبت نام کردیم، در کلاس سوم رشد خواهد کرد.

اما داشتن یک انتخاب در همه چیز، لوکس است والدین زیادی ندارند. بسیاری از والدین نمی توانند یکی دیگر از سال های مراقبت روزانه یا پیش دبستانی را تأمین کنند. و یکی از والدین در گروه فیس بوک پسران ما مجبور شد پسرش را برای مهد کودک ثبت نام کند تا خدمات مختلفی را برای او نگهداری کند.

"او از طریق یک برنامه منطقه ای مدرسه برای برخی از تاخیرهای رشد (موتور ناخالص، موتور ریز، سخنرانی)، درمان های پیش دبستانی را دریافت کرد. این درمان ها در سن 5 سالگی با این فرض که فرزند شما پس از درمان در ناحیه مدرسه ویژه ادامه می یابد، منقضی می شود "، جنیفر می گوید که پسرش پنج هفته قبل از پایان دوره تحصیلی دیون مدرسه در روز 1 ماه اوت را آغاز کرد.

"اگر سالی او را صبر کرده بودم، درمانش متوقف شد و من مجبور شدم برای مدت سه سال برای سه درمانگر پرداخت کنم و سپس او را برای درمان های مدرسه مدرسه دوباره ارزیابی کردم، که می توانستند آن را رد کنند. بنابراین او را به مدرسه فرستاد و او را به بخش درمان مدرسه بردند، تنها راه حل بود که واقعا حساس بود. "

از آنجا که والدین دیگر تصمیم گرفتند تا شروع مهد کودک را به تاخیر بیاندازند، پسرش در یک کلاس با طیف گسترده ای از سنین به سر می برد، و این باعث تعجب او شد: "آیا او به اندازه دوران عقب نگاه می کند، اگر فقط 5 ساله بود؟ یا او خیلی بیشتر به تأخیر افتاده است، زیرا نیمی از این بچه ها به اندازه کافی خوش شانس بودند تا بتوانند صبر کنند؟ "

والدین دیگر در گروه فیس بوک می گویند که آنها یا هنوز هم هستند - با در نظر گرفتن همه چیز از مهارت های اجتماعی و علمی کودک تا میزان اندازه فیزیکی آنها با سن آنها در مقایسه با بچه ها متفاوت است. بعضی از والدین در تجربه شخصی خود، از قدیمی ترین یا جوانترین آنها در مدرسه هستند.

Matt می گوید: "برنامه های فعلی ما این است که در مهد کودک ثبت نام کنند و ببینند که چگونه همه چیز می رود." "بدترین حالت، او سال دوم تدریس مهد کودک را تکرار می کند. هر بچه متفاوت است، بنابراین هر والدین باید تصمیم خود را برای خانواده خود انتخاب کنند. "



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 277
برچسب ها :
تاريخ : شنبه 10 آذر 1397 | 17:41 | نویسنده : selen |

جمهوری دموکراتیک کنگو اکنون دومین بدترین شیوع ابولا در تاریخ جهان است.

از اوت 2018، حداقل 245 نفر از ابولا در کنگو از اوایل سال 2018 جان خود را از دست دادند و بیش از 425 کنگو در این شیوع فعلی آلوده شده اند.

ابولا یک ویروس عفونی است که از طریق تماس با مایع بدن گسترش می یابد. این بیماری میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که برای افرادی که ابولا مبتلا به بیماری ابولا هستند، احتمال بالاتری وجود دارد که به مرگ منجر شود. (ابولا به دلیل یک رودخانه در کنگو، جایی که ابتدا در سال 1976 دیده می شود)

این شیوع ویروس ابولا به دلیل بی ثباتی سیاسی DR Congo بسیار دشوار است. در حال حاضر، متخصصان پزشکی اورژانس برای دستیابی به جوامع دور افتاده در بخش شرقی کشور در نزدیکی مرز اوگاندا، جایی که شیوع آن بسیار شدید است، باقی مانده است. طبق گفته پزشکان بدون مرز، سازمان بهداشت جهانی که در کنگو مشغول به کار بوده است، حتی مشکلات بیشتری را در کار با درمان و بالقوه درمان افرادی که آلوده شده اند یا کسانی که قبلا ویروس را گرفته اند، نمی دانند. از آخرین شیوع ابولا در ماه اوت اعلام شد.


شیوع #Ebola در DRC بسیار دور از دسترس نیست. در اینجا یک بروزرسانی در مورد مسائلی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم و آنچه که اکنون در حال انجام آن هستیم را شامل می کنیم.

ویدیو کامل اینجا: https://t.co/jSfS4udWJq pic.twitter.com/C9pkwgmphp

- پزشکان بدون مرز (MSF_USA) 21 نوامبر 2018

پیتر سالاما، معاون مدیر کل آمادگی اورژانس و پاسخ در سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز پنج شنبه، تایید کرد که آمار مرگ و میر روزافزون از شیوع فعلی، و همکاری فعلی سازمان با سایر سازمان های مراقبت های اضطراری را مورد توجه قرار داده است.

شیوع #Ebola در #DRC اکنون بزرگتر از تاریخ است. عوارض غم انگیز، با خانواده های بیش از حد از دست دادن عزیزان. WHO و شرکا همچنان به شانه به شانه باMinSanteRDC ادامه خواهند داد تا هرچه زودتر اقدام کنند تا شیوع آن به پایان برسد.

- پیتر سالاما (@ PeteSalama) 29 نوامبر 2018

علاوه بر این WHO در بحران بهداشت عمومی موازی و همپوشانی در ملت آفریقا کمک می کند: شیوع مالاریا که بیشتر سلامت مردم کنگو و همچنین متخصصان پزشکی را در تلاش برای واکسیناسیون و درمان با افرادی که قبلا مبتلا به ابولا هستند تهدید می کند.

برنامه درمانی فعلی ابولا-مالاریا براساس شیوع مشابه با شیوع ابولا-مالاریا در سیرالئون در سال 2014، در طی یک شیوع عظیم ابولا در چندین کشور آفریقای غربی که مسئول بیش از 11،000 مرگ بوده، مدل شده است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 307
برچسب ها :
تاريخ : شنبه 10 آذر 1397 | 17:39 | نویسنده : selen |
ليست صفحات
پربازدیدترین مطالب: